Friday 25 May 2012

hate you is my new hobby !!

hahahaha  haloo ,,
i'm so sad today , just because you EMAN .. aku x taw lah ape masalah ngan aku nie sampai sanggup nangis melalak-lalak sbb kaw .. kaw kejam dgn aku , tapi aku still syg kn kaw , see ? bodoh kan aku . aku x sepatutnyer percaye kan kaw dulu . nape semua org nk buat aku marah ? first , bestfriend aku , yg aku dh kenal dari darjah satu lagi dh lupekan aku , sekarang kaw pulak nk tipu aku ? kenape mesti kat aku yg korang dengki ? dh habis ke org kat dunia nie sampai aku yg jadi mangse korang ? tolong lh , jgn buat aku mcm nie , aku pon ade prasaan taw , korang ingat hati aku nie dibuat dari batu ke ? see , skarang kaw dh remove aku dari friendlist kaw kat FB .ape cer dgn lu nie bro ? klaw kaw boleh remove aku , why not aku remove kaw dari hati aku kan ? lagipon aku dah BLOCK kaw , even aku terpakse . maybe just that care yg boleh aku gunakan untuk lupakan kaw kan . klaw kaw rase dgn sakitkan hati aku , dgn hancurkan harapan aku , dgn tipu aku boleh buat kaw bahagia , go on lah wey . puas hati kaw sekarang sbb dpt game kan aku ? puas ? aku sedih wey sbb kaw dh sakitkn hati aku , mcm yg pernah aku ckp kat kaw , klaw kaw boleh buat kat aku mcm tu , aku akn balas bende yg lagi teruk kat kaw .. DAMN !http://youtu.be/GFbUTmkRabs

No comments:

Post a Comment